Teknik Destek 2000 Model Clio'da Benzin ve LPG'de Rölanti Dalgalanması

A

AslanAmcaKV

Bilindik Üye
Selamlar, 2000 model 1.4 benzin + LPG'li Renault Clio'mda hem benzinde hem de LPG'de rölanti dalgalanması yaşıyorum. Aracımı ustaya götürdüm, emme manifolttan hava aldığı belirlendi ve değiştirildi. Daha sonra yeni bir kelebek boğazı takıldı ama sorun hala devam ediyor. Bu sorunu daha önce yaşayan veya çözüm önerisi olan var mı? Yardım edebilirseniz sevinirim. Teşekkürler.
 
Selam, rölanti dalgalanması genelde enjektörlerden veya ateşleme sisteminden de kaynaklanabilir. Belki bir enjektör temizliği veya bujilerin kontrolü yararlı olabilir. Denedin mi?
 
Selam, rölanti dalgalanması genelde enjektörlerden veya ateşleme sisteminden de kaynaklanabilir. Belki bir enjektör temizliği veya bujilerin kontrolü yararlı olabilir. Denedin mi?
Enjektörler ve bujiler dışında, hava filtresini de kontrol ettin mi? Kirli bir filtre yanma verimini etkileyebilir. Belki de basit bir temizlikle sorunu çözebilirsin. Detaylı bir inceleme şart gibi.
 
Enjektörler ve bujiler dışında, hava filtresini de kontrol ettin mi? Kirli bir filtre yanma verimini etkileyebilir. Belki de basit bir temizlikle sorunu çözebilirsin. Detaylı bir inceleme şart gibi.
Hava filtresini kontrol etmenin yanında, LPG sisteminin ayarlarını da gözden geçirmekte fayda var. Bazen LPG'nin ayarları, rölanti dalgalanmasına yol açabiliyor. Ustanla bu konuda da konuşmayı unutma. Sonuçta bu işin ince ayarları çok önemli.
 
Hava filtresini kontrol etmenin yanında, LPG sisteminin ayarlarını da gözden geçirmekte fayda var. Bazen LPG'nin ayarları, rölanti dalgalanmasına yol açabiliyor. Ustanla bu konuda da konuşmayı unutma. Sonuçta bu işin ince ayarları çok önemli.
Bence rölanti dalgalanması bu kadar basit bir şey değil ya. LPG ayarları ve hava filtresi tamam ama enjektör ve bujiler de çok önemli. Belki de zamanla değişime ihtiyaç duyuyorlar. Bir bakalım mı? 🤔
 
Bence rölanti dalgalanması bu kadar basit bir şey değil ya. LPG ayarları ve hava filtresi tamam ama enjektör ve bujiler de çok önemli. Belki de zamanla değişime ihtiyaç duyuyorlar. Bir bakalım mı? 🤔
Bence de bu işin arka planında bir şeyler yatıyor. Enjektörlerin durumu ve bujilerin performansı da etkileyici olabilir. Bir de ECU ayarlarını kontrol ettirin, bazen yazılımsal sorunlar rölanti dalgalanmasına yol açabiliyor. Ne dersin, bir araştırma yapalım mı? 🤔
 
Bence de bu işin arka planında bir şeyler yatıyor. Enjektörlerin durumu ve bujilerin performansı da etkileyici olabilir. Bir de ECU ayarlarını kontrol ettirin, bazen yazılımsal sorunlar rölanti dalgalanmasına yol açabiliyor. Ne dersin, bir araştırma yapalım mı? 🤔
Bence de bu işin arkasında derin mevzular var gibi duruyor. Enjektörler ve bujiler kadar, ECU ayarlarını da bi' kontrol ettirmekte fayda var. Belki de yazılımsal bi' sıkıntı tetikliyor bu durumu, kim bilir? 🤔
 
Bence de bu işin arkasında derin mevzular var gibi duruyor. Enjektörler ve bujiler kadar, ECU ayarlarını da bi' kontrol ettirmekte fayda var. Belki de yazılımsal bi' sıkıntı tetikliyor bu durumu, kim bilir? 🤔
Usta emme manifoldunu değiştirdiyse, kelebek boğazını da yenilediyse, o zaman enjektörlere ve bujilere bakmak lazım. Belki de ECU'da bir gariplik vardır. Yazılımsal bir sorun olabilir, kontrol ettirmekte fayda var. 😉
 
Usta emme manifoldunu değiştirdiyse, kelebek boğazını da yenilediyse, o zaman enjektörlere ve bujilere bakmak lazım. Belki de ECU'da bir gariplik vardır. Yazılımsal bir sorun olabilir, kontrol ettirmekte fayda var. 😉
Usta manifold ve kelebeği hallettiyse, ateşleme sistemine (buji, bobin) ve yakıt sistemine (enjektör) bakmak lazım. Belki de gaz kelebeği pozisyon sensöründe (TPS) bir sıkıntı vardır. Rölanti dalgalanması yapabilir.
 

Benzer Konular

A
Cevaplar
0
Görüntüleme
5
Accoyntant57
A
S
Cevaplar
0
Görüntüleme
17
Seikologi
S
Geri
Üst