Haber Battlefield 6 1.0.1.0 Yaması: Düzeltmeler ve Yenilikler Geldi!

  • Konbuyu başlatan aytacyum
  • Başlangıç tarihi
Haber
A

aytacyum

Aktif Üye
Battlefield 6'nın piyasaya sürülmesinden bu yana, oyuncular büyük ölçekli savaşlara katıldılar, ancak deneyim türbülanssız değildi. Oyuncu geri bildirimlerine yanıt olarak, geliştiriciler, performansı dengelemek, oyun dengesini yeniden sağlamak ve uzun zamandır beklenen özellikleri tanıtmak için tasarlanmış önemli bir güncelleme olan 1.0.1.0 Yamasını yayınladı. Bu rutin bir düzeltme değil; silah ayarlaması, araç dengesi ve sunucu güvenilirliğini ele alan temel bir revizyon. Birçok oyuncu için, özellikle Battlefield 6 Bot Lobby gibi modları keşfedenler için, bu yama daha rafine ve rekabetçi bir ortama doğru bir dönüm noktasıdır.

Teknik tarafta, istikrar iyileştirmeleri ön plana çıkıyor. Ekip, çökmeleri en aza indirmek, bağlantı kesilmelerini azaltmak ve herhangi bir nişancı oyununda kritik bir unsur olan vuruş kaydını iyileştirmek için hem istemci hem de sunucu sistemlerinde kapsamlı bir şekilde çalıştı. Gecikme işlemeyi ve sunucu tick oranı hesaplamalarını iyileştirerek, çatışmalar artık daha doğru ve duyarlı hissettirmeli.

Aşağıdaki iyileştirmeler yapıldı:

* Belirli grafik sürücüsü çakışmalarıyla bağlantılı birden çok PC çökmesi çözüldü.
* 128 oyunculu maçlar sırasında gecikme artışlarını ve lastik bantlamayı azaltmak için sunucu kararlılığı artırıldı.
* Atış etkisi ve verilen hasar arasında daha iyi uyum için vuruş kaydı mantığı iyileştirildi.
* Maç ortasında kaybolan hedef işaretleri ve manga simgeleri gibi kullanıcı arayüzü öğeleri düzeltildi.
* Oyunun yeniden başlatılmasını zorlayan dağıtım ekranı kilitlenmeleri giderildi.

Silah dengesi de önemli bir odak noktasıydı. Yamadan önce, meta, özellikle çok fazla menzilde öne çıkan KSV-9 SMG ve R-700 keskin nişancı tüfeği gibi birkaç öne çıkan silahın hakimiyetindeydi. Yeni ayarlamalar, her silah sınıfının farklı bir amaca sahip olduğu, aşırı güçlü donanımlara güvenmek yerine beceriye dayalı oyunu teşvik eden daha çeşitli bir savaş alanı yaratmayı amaçlıyor.

Araçlar ayrıca dengeli bir taş-kağıt-makas dinamiğini geri yüklemek için önemli ayarlamalar aldı. Hava üniteleri, özellikle saldırı helikopterleri, aşırı derecede baskındı, yer zırhı ise piyade tanksavar araçlarına karşı mücadele etti. Değişiklikler, araçların taktik çeşitliliği teşvik ederek net güçlü ve zayıf yönlere sahip olmasını sağlamayı amaçlıyor.

Bu yamadaki en çok kutlanan eklemelerden biri, iki eski özelliğin geri dönüşü: tam takım skor tablosu ve temel bir sunucu tarayıcısı. Piyasaya sürülmesinde yoklukları birçok kıdemli oyuncuyu hayal kırıklığına uğrattı. Skor tahtası artık tüm oyuncular için öldürme, asist, ölüm, canlandırma ve hedef ele geçirme sayılarını takımına göre sıralayarak hem rekabeti hem de takım çalışmasını teşvik ediyor. Sunucu tarayıcısı, hala erken geliştirme aşamasında olmasına rağmen, moda ve haritaya göre filtrelemeye izin vererek oyunculara standart eşleştirmeye kıyasla oturumları üzerinde daha fazla kontrol sağlıyor. Bu güncellemeler, geliştiricilerin topluluk beklentilerini karşılama ve hem gündelik hem de rekabetçi kitleler için temel Battlefield kimliğini geri kazanma taahhüdünü işaret ederek serinin mirasına açık bir gönderme.
 

Benzer Konular

F
Cevaplar
0
Görüntüleme
20
fgundemir16
F
A
Cevaplar
0
Görüntüleme
20
aaronschadwick
A
T
Cevaplar
0
Görüntüleme
44
tufanyasinsoylu
T
Geri
Üst