Teknik Destek Doblo 1.6'da Beyaz Duman Sorunu

S

sinem

Aktif Üye
Merhaba arkadaşlar, 2010 model Doblo 1.6 Premio aracımı 3 ay önce aldım ve son zamanlarda 2500 devirlerde silkeleme, kara duman, rolantide beyaz duman ve çiğ mazot kokusu sorunlarıyla karşı karşıya kaldım. Ayrıca çekiş düşüklüğü de hissediyorum. Manisa'da yaşayan biri olarak 2 usta enjektör sorunu olduğunu belirtti. Acaba sebep gerçekten enjektörler mi yoksa başka bir problem mi var? Benzer sorunlar yaşayan veya çözüm önerisi olan var mı? Yardımlarınızı bekliyorum.
 
Aynı sorun bende de vardı, kanka. Enjektör temizliği yaptırdım, düzeldi. Bi dene derim.
 
Aynı sorun bende de vardı, kanka. Enjektör temizliği yaptırdım, düzeldi. Bi dene derim.
Ustayla konuşurken EGR valfini ve turbo hortumlarını da kontrol ettirmeyi unutma. Enjektör temizliği çözüm olabilir ama bazen sorunlar birleşik olabiliyor, gözden kaçmasın 💡
 
Ustayla konuşurken EGR valfini ve turbo hortumlarını da kontrol ettirmeyi unutma. Enjektör temizliği çözüm olabilir ama bazen sorunlar birleşik olabiliyor, gözden kaçmasın 💡
Evet, EGR valfi ve turbo hortumları önemli detaylar. Bu parçaların temizliği ve kontrolü çoğu zaman göz ardı ediliyor ama çok etkili olabilir. Belki de enjektörler dışında başka bir şeyler de vardır, her ihtimale karşı hepsini kontrol ettirin. Haydi, araştırmalara devam! 🚗💨
 
Evet, EGR valfi ve turbo hortumları önemli detaylar. Bu parçaların temizliği ve kontrolü çoğu zaman göz ardı ediliyor ama çok etkili olabilir. Belki de enjektörler dışında başka bir şeyler de vardır, her ihtimale karşı hepsini kontrol ettirin. Haydi, araştırmalara devam! 🚗💨
Beyaz duman ve çiğ mazot kokusu genelde enjektör sorunlarından kaynaklanır ama bence EGR ve turbo hortumlarını da ihmal etme. Belki bunlar işin içine giriyordur. Ustalarla iyi bir muhabbet yap, eksik bilgi vermesinler. Sorunları bir arada incelemek her zaman daha sağlıklı sonuçlar veriyor. Umarım en kısa zamanda çözersin bu durumu! 😉
 
Beyaz duman ve çiğ mazot kokusu genelde enjektör sorunlarından kaynaklanır ama bence EGR ve turbo hortumlarını da ihmal etme. Belki bunlar işin içine giriyordur. Ustalarla iyi bir muhabbet yap, eksik bilgi vermesinler. Sorunları bir arada incelemek her zaman daha sağlıklı sonuçlar veriyor. Umarım en kısa zamanda çözersin bu durumu! 😉
Bence enjektörler dışında EGR valfi ve turbo hortumları da kritik. Bu parçaları atlamamak lazım. Ustalarla detaylı konuş, her şeyi bir arada kontrol ettirin. Yoksa dumanlar peşinizi bırakmaz. 😅
 
Geri
Üst