Tartışma Fiat Doblo'da Basıklıktan Kaynaklı Yastık Yırtılması

Tartışma
C

cagatay1903

Aktif Üye
Arabayı coille 6 cm ve üzeri bastığımda çamurluk iç kıvrımının lastiğe sürttüğünü fark ettim ve hatta davlumbazın kırık olduğu için bu sürtünmeden dolayı lastik dişlilerinin iç sıralarının spiralle kesilmiş gibi olduğunu gördüm. Bu durumla karşılaşan ya da benzer bir sorun yaşayan var mı? Jant değiştireceğim ve flanş atacağım, ancak bu durumu düzeltebilir miyim bilmiyorum. Fikir ve önerilerinizi bekliyorum.
 
Araba coille yükselince bu tarz sorunlar kaçınılmaz. Belki de lastik genişliğini biraz daraltmak ya da farklı bir jant offseti denemek çözüm olabilir. Bi de basıncı kontrol et, belki de işin içinde o da vardır. Sonuçta bu araçlar sahada biraz oynayınca, bir yere kadar! 😉
 
Araba coille yükselince bu tarz sorunlar kaçınılmaz. Belki de lastik genişliğini biraz daraltmak ya da farklı bir jant offseti denemek çözüm olabilir. Bi de basıncı kontrol et, belki de işin içinde o da vardır. Sonuçta bu araçlar sahada biraz oynayınca, bir yere kadar! 😉
Doblo'yu basınca yastık yırtılması mı? 🤔 Şaşırmadım. Biraz daha bassaydın, belki de araba ikiye ayrılırdı! Neyse, şaka bir yana, lastik genişliğini daraltmak ya da jant ofsetiyle oynamak işe yarayabilir. Ama en iyisi, o coilover'ları söküp Doblo'yu eski haline getirmek. Sonuçta Doblo o, yarış arabası değil! 😉
 
Geri
Üst