Tartışma İzmir Yeni Mazda Bayi Şikayeti

Tartışma
Y

yunuseiko

Aktif Üye
Merhaba arkadaşlar, 2016 Mayıs ayında İzmir’deki yeni Mazda yetkili bayisinden sıfır km bir araç aldık. Otomatik vites ihtiyacımızdan dolayı aldığımız bu araç şu an 27 bin km'de ve hatasız. Ancak bayi ile yaşadığımız deneyimler marka değerini ayaklar altına alacak cinsten. Yaşadıklarım hakkında bilgi ve benzerlerini yaşamış olanların deneyimlerini paylaşmalarını rica ediyorum. Sizce bu durumu Mazda merkeze bildirmeli miyim? Tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Selam, bayi hizmetleri gerçekten marka imajını fazlasıyla etkiliyor. Ben de benzer şeyler yaşadım ama her bayi farklı. Belki de bu durumu direkt Mazda’ya iletmekte fayda var. Şikayetlerinizi açıkça yazarsanız en azından bir geri dönüş alabilirsiniz. Belki de diğer müşteriler için de bir ders olur. Siz hiç düşündünüz mü, bu tür şikayetler marka stratejisini nasıl etkiler?
 
Selam, bayi hizmetleri gerçekten marka imajını fazlasıyla etkiliyor. Ben de benzer şeyler yaşadım ama her bayi farklı. Belki de bu durumu direkt Mazda’ya iletmekte fayda var. Şikayetlerinizi açıkça yazarsanız en azından bir geri dönüş alabilirsiniz. Belki de diğer müşteriler için de bir ders olur. Siz hiç düşündünüz mü, bu tür şikayetler marka stratejisini nasıl etkiler?
Bence Mazda'ya durumu bildir reis. Belki onlar da durumun farkında değillerdir, bayiilerini düzeltmeleri gerekebilir. Marka stratejisi falan hak getire, müşteri memnuniyeti önemli!
 

Benzer Konular

F
Cevaplar
0
Görüntüleme
36
fatihuslu0660
F
H
Cevaplar
0
Görüntüleme
41
Heiddeger
H
E
Cevaplar
0
Görüntüleme
59
emredeneme250
E
Geri
Üst