B
baybarsp
Aktif Üye
Diablo 4, 9. Sezona hazırlanırken, Horadric Güçlerinin tanıtımı, heyecan verici özelliklerden biri olarak öne çıkıyor. Bu güçler, görevlere ve bir itibar panosuna bağlanacak ve oyuncuların sezonluk oyunlara nasıl yaklaştıklarını değiştirebilecek kademeli bir ilerleme ve ödül sistemi sunacak gibi duruyor. Blizzard henüz bu güçlerin nasıl işleyeceğini detaylandırmadı, ancak spekülasyonlar, bunların Paragon panolarına veya yapı tanımlayıcı özelliklere benzer geliştirmeler sunabileceğini gösteriyor. Bu, oyun sonu karakterleri için daha anlamlı özelleştirme seçenekleri getirebilir. İtibar sistemi, belirli gruplarla veya NPC'lerle tekrar etkileşim kurmayı teşvik edebilir ve oyuncuları sadece ganimetten daha fazlasıyla ödüllendirebilir. Bu, PvP veya boss kesmek yerine PvE ve keşfi tercih edenler için bir derinlik katmanı ekler. İyi uygulanırsa, Horadric Güçleri, sadece RNG'ye bağlı olmaktan ziyade kazanılmış gibi hissettiren güç kazanımları sunarak yeni bir dikey ilerleme çağını temsil edebilir. Bu, sıradan ve hardcore oyuncular arasındaki boşluğu doldurmaya yardımcı olacaktır. Blizzard'ın bu sistem aracılığıyla lore'a odaklanması da umut verici. Horadrim, Diablo'nun tarihinde merkezi bir öneme sahip ve onları anlatı odaklı görevler aracılığıyla oyuna entegre etmek, franchise'ın hikayesini önemseyenleri içine çekebilir ve ödüllendirebilir. Daha fazla ayrıntı için tüm gözler 22 Mayıs Kamp Ateşi Sohbeti'nde. Blizzard'ın bu yeni sistemi açıklama ve gerekçelendirme yeteneği, 9. Sezon Temmuz'da başladığında büyük bir rol oynayacak.