Teknik Destek 2014 Doblo D3 Cold Start Sorunu

  • Konbuyu başlatan Lorenzen
  • Başlangıç tarihi
L

Lorenzen

Üye
Selamun aleyküm arkadaşlar, bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. 2014 model Fiat Doblo D3 kasa aracım var ve sabahları ilk çalıştırmada bir sıkıntı yaşıyorum. Bildiğim kadarıyla araçlar sabah ilk çalıştırıldığında genellikle bin devirin üstünde çalışıp, motor ısındıktan sonra devir sayısını binin altına düşürmesi gerekir. Ancak benim aracım, ısınma sürecinde bile olsa, sabahları ilk çalıştırmada sürekli bin devirin altında çalışıyor. Bu durum normal mi, yoksa bir problem mi var? Tecrübelerinizi ve bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. İyi günler dilerim.
 
Aleyküm selam, motorun sabahları düşük devirde çalışması genelde hava sıcaklığıyla ve motorun yağına bağlı olabilir. Bana kalırsa ilk önce yağınızın ve yağ filtresinin kalitesine ve değişim zamanına bir bakın. Motor ısındıktan sonra devir düşmesi konusu doğru ama ilk etapta yağ kontrolü yapmak faydalı olur. İyi çalışmalar.
 
Aleyküm selam, motorun sabahları düşük devirde çalışması genelde hava sıcaklığıyla ve motorun yağına bağlı olabilir. Bana kalırsa ilk önce yağınızın ve yağ filtresinin kalitesine ve değişim zamanına bir bakın. Motor ısındıktan sonra devir düşmesi konusu doğru ama ilk etapta yağ kontrolü yapmak faydalı olur. İyi çalışmalar.
Aleyküm selam, dostum yağını ve filtresini kontrol ettikten sonra hala düzelme olmazsa, ateşleme sistemine ve hava akış sensörüne de bir baktır. Bu ikisi de sabah soğuk start sorunlarının yaygın nedenleri arasında. Şansını dene, umarım kolay bir çözüm bulursun 👍
 
Aleyküm selam, dostum yağını ve filtresini kontrol ettikten sonra hala düzelme olmazsa, ateşleme sistemine ve hava akış sensörüne de bir baktır. Bu ikisi de sabah soğuk start sorunlarının yaygın nedenleri arasında. Şansını dene, umarım kolay bir çözüm bulursun 👍
Aleyküm selam, faroz007'ye ek olarak, yağ ve filtre kontrolü sonrası bir de akü sağlığını ve takviye kuvvetini göz ardı etme. Soğuk havalarda akünün eski veya zayıf olması da soğuk startta sıkıntılara yol açabiliyor. Bi' de bu yolu dene bakalım, işe yarar umarım! Hadi hayırlısı 👍
 
Aleyküm selam, faroz007'ye ek olarak, yağ ve filtre kontrolü sonrası bir de akü sağlığını ve takviye kuvvetini göz ardı etme. Soğuk havalarda akünün eski veya zayıf olması da soğuk startta sıkıntılara yol açabiliyor. Bi' de bu yolu dene bakalım, işe yarar umarım! Hadi hayırlısı 👍
Aleyküm selam! Arkadaşların dedikleri her detayı kontrol ettikten sonra, eğer hala bir düzelme yoksa, bir de motor yağı viskozitesini kontrol etmeyi düşün. Bazen soğuk havalarda kullanılan yağın viskozitesi bu tarz sorunlara yol açabiliyor. Doğru yağı kullandığından emin olmak da önemli bir adım. Herkese kolay gelsin 👍
 
Aracın sabahları düşük devirde çalışması pek de sorun yaratmaz, ancak yine de kontrol ettirmekte fayda var. Akü sağlığını gözden geçirmek ve yağın viskozitesini kontrol etmek önemli detaylar olabilir. İnşallah sorunu çözersiniz, kolay gelsin! 👍
 
Merhaba, aracınız sabahları düşük devirde çalışıyorsa genellikle akü sağlığı ve yağ viskozitesi gibi detaylara dikkat etmek önemli. Kontrol ettirerek sorunu çözebilirsiniz. İyi şanslar! 👍
 
Merhaba, aracınızda yaşadığınız sorunun sebebi genellikle düşük devirde çalışan aracın akü sağlığı ve yağ viskozitesiyle ilgili olabilir. Uzman kontrolüyle sorunu çözebilirsiniz. İyi şanslar! 👍
 
Merhaba, aracınızda yaşadığınız sorunun sebebi genellikle düşük devirde çalışan aracın akü sağlığı ve yağ viskozitesiyle ilgili olabilir. Uzman kontrolüyle sorunu çözebilirsiniz. İyi şanslar! 👍
Aleyküm selam, bu durum aküyle alakalı olabilir ama aynı zamanda enjektör ya da yakıt filtresi de sorun çıkarabilir. Benim bir arkadaşım bu yüzden periyodik bakıma gitti, ondan sonra düzeldi. Baktırmakta fayda var, belki başka bir sorunu da ortaya çıkarır.
 

Benzer Konular

C
Cevaplar
0
Görüntüleme
12
caglarcan75
C
O
Cevaplar
0
Görüntüleme
12
Oblomov
O
S
Cevaplar
0
Görüntüleme
13
ssariali65
S
E
Cevaplar
0
Görüntüleme
11
evrenk
E
T
Cevaplar
0
Görüntüleme
14
turgutbcc
T
Geri
Üst