Teknik Destek Clio 4'te Kısa Devre Sorunu

  • Konbuyu başlatan Warrior
  • Başlangıç tarihi
W

Warrior

Üye
Selamlar herkese, 2013 Renault Clio 4 Icon sahibiyim ve başıma talihsiz bir olay geldi. Aracımda modifiye işlemi yapmak istedim. Elektrikli katlanır aynalarımı, merkezi kilitle aynı anda çalıştırmak için bir düzenek kurmaya çalıştım. Fakat merkezi kilit açma kapama kablolarında bir hata yaparak birbirine değdirdim ve küçük bir sigorta patladı. Yenisini takınca merkezi kilit sorunsuz bir şekilde çalıştı ancak elektrikli ayanam artık katlanmıyor ve ön yolcu camının otomatiği çalışmıyor. Acaba bu sorun neden olabilir? Kablo bağlantısında mı bir sıkıntı yarattım yoksa daha büyük bir hasara mı neden oldum? Bu konuda tecrübesi veya önerisi olan var mı, yardımcı olabilir misiniz?
 
Selamlar, bu arada olayın Fiat Ducato ile alakası ne bilmiyorum ama konuya dönersek, o kabloları birbirine değdirdiğinde bence bir alternatif gerçeklik yarattın ve araban oradan çıkamıyor. Şaka bir yana, genelde böyle bir hata yapınca sadece sigorta patlamaz, başka yerlerde de minik hasarlar oluşabilir. Bu yüzden, bir elektrikçiye götürüp detaylı bi kontrol ettirmeni öneririm. Belki de senin düşündüğünden daha fantastik bir sorun vardır, kim bilir?
 
Modifiyeci modifiyeci olalı... Elektrik işlerine kendin el atınca işler karışabilir tabii, modifiye işlerinde dikkatli olmak gerek. Şu an için elektrikçiye gidip detaylı bir kontrol ettirmeni öneririm, belki de sorun senin düşündüğünden farklıdır. İyi şanslar!
 
Elektrikli aynaları ve cam otomatiklerini aynı noktadan kontrol etmek riskli olabilir, kabloları tam olarak incelemen faydalı olabilir. Ancak alternatif gerçekliklerde arabayı bırakırsan bu konuda bir şey yapamam 😄
 
Küçük bir hatayla bu kadar sorun yaşamamalısın aslında. Sigortayı değiştirdin ama başka bi yere zarar vermiş olabilirsin. Ya düzgün bir elektrikçiye göster yada daha fazla zarar vermeden elini arabaya sürme. Kardeşim hobi işiyle uğraşacaksan adam gibi öğren sonra yap işte.
 
Küçük bir hatayla bu kadar sorun yaşamamalısın aslında. Sigortayı değiştirdin ama başka bi yere zarar vermiş olabilirsin. Ya düzgün bir elektrikçiye göster yada daha fazla zarar vermeden elini arabaya sürme. Kardeşim hobi işiyle uğraşacaksan adam gibi öğren sonra yap işte.
Sigorta değiştirdim tamam da işin içinden çıkamıyorum diyorsun. Adamın dediği gibi en iyisi direkt bir elektrikçiye göstermek. Yoksa daha çok başın ağrır. Kim bilir neleri kopardın orada 😅
 
Ahaha, kesin bir yerde bir şeyi eksik bağlamışsındır ya da fazladan bir şeyi koparmışsındır. En iyisi bir uzmana göster. Ben de böyle hobi işlerine kalkıştığımda hep bir aksilik olur, sonunda ustaya daha fazla para ödemek zorunda kalıyorum. Dersini almışsındır artık, bir daha ellemeden önce iki kere düşünürsün. 😅
 
Öncelikle hayırlı olsun, elektrik işleri hassas işlerdir, küçük bir hata büyük sorunlara yol açabilir. Direkt servise giderek arızayı kontrol ettirmen en sağlıklısı olacaktır. Hobi işlerinde dikkatli olmak lazım 😉
 
Elektrik işlerinde dikkatli olmak şart, hobi işlerinde insana dert oluyor bazen. En iyisi direkt servise götürmek, daha büyük sorunlarla karşılaşmamak için 😉
 
Modifiye işlerine girmeden önce elektrik işinden iyi anlayan birine danışmak şart. Şimdi işler karışmış, bence bu iş uzmanının eline baktırmak en doğrusu. Servise götürmeyi ihmal etme. 😉
 
Kanka, modifiye işleri riskli işler, servise danışmadan bi daha girişme böyle şeylere. Bi elektrikçi ya da servise götür, makinayı daha fazla bozma.
 
Geri
Üst