Teknik Destek Doblo Bijon Tork Değeri Ne Olmalı?

  • Konbuyu başlatan IZMIRLII
  • Başlangıç tarihi
I

IZMIRLII

Üye
Merhaba arkadaşlar, elimde 2011 model yeni kasa Fiat Doblo var ve biraz teknik bir sorunum var. Aracımın bijonlarını sıkmam gerekiyor ama hangi tork değerinde sıkacağımı bilemiyorum. Kullanım kılavuzuna baktım ama maalesef değerleri bulamadım. İnternetten de net bir bilgiye ulaşamadım. Belki burada birisi daha önce bu konuyla ilgili tecrübe etmiştir ya da doğru tork değerini biliyordur. Eğer bilen varsa yardımcı olabilir mi? Şimdiden teşekkürler dostlar.
 
Merhaba, genellikle Doblo gibi hafif ticari araçlarda bijon tork değeri 90-110 Nm arasında olur. Bu aralık güvenli bir başlangıç noktasıdır ama en doğrusu servise danışman. Tedbirli olmakta fayda var, bu işler hassas.
 
Dostum, sanırım en sağlam yol servis. Bu tür teknik mevzularda resmi kaynaktan doğru bilgi almak, sonra kafa rahat sürmek gibisi yok. Rahat ettiğin bir servise bir uğra, istersen bir de teyit almış olursun. Bol rahat sürüşler 👍
 
Dostum, sanırım en sağlam yol servis. Bu tür teknik mevzularda resmi kaynaktan doğru bilgi almak, sonra kafa rahat sürmek gibisi yok. Rahat ettiğin bir servise bir uğra, istersen bir de teyit almış olursun. Bol rahat sürüşler 👍
Kesinlikle katılıyorum, bijon tork değerleri ciddi öneme sahip. Biraz maliyetli olabilir ama servis bu konuda en doğru bilgiyi verecektir. Güvenlikle ilgili böyle bir konuda yanlış bir bilgi almaktansa, maliyeti göze alıp doğru bilgiye ulaşmak en iyisi. Güvenli sürüşler dilerim.
 
Kesinlikle katılıyorum, bijon tork değerleri ciddi öneme sahip. Biraz maliyetli olabilir ama servis bu konuda en doğru bilgiyi verecektir. Güvenlikle ilgili böyle bir konuda yanlış bir bilgi almaktansa, maliyeti göze alıp doğru bilgiye ulaşmak en iyisi. Güvenli sürüşler dilerim.
Servis fikri sağlam, en doğrusu bu. Bir de bijon tork değeri, aracın güvenliğini direk etkileyen bir faktör. Kesin bilgi için servis şart. Maliyet göz ardı edilebilir, çünkü güvenlikle kıyaslanamaz. Güvenli sürüşler!
 
Servis fikri sağlam, en doğrusu bu. Bir de bijon tork değeri, aracın güvenliğini direk etkileyen bir faktör. Kesin bilgi için servis şart. Maliyet göz ardı edilebilir, çünkü güvenlikle kıyaslanamaz. Güvenli sürüşler!
Hakikaten servis biraz maliyetli gelebilir ama bijon torkunu doğru ayarlamak araba için ultra kritik. Yolda bir problem yaşamaktansa bir kereliğine o maliyeti göze almak lazım. Güvenlik her şeyden önemli, hem bu bilgi bir kere alındıktan sonra hep işine yarar. Yani uzun vadede bakınca aslında kayıp sayılmaz.
 
Bijon tork değerlerini servise ayarlatmak en doğrusu, güvenlik her şeyden önemli. Bir seferlik maliyet, uzun vadede sorun yaşamamak için değer.
 
Merhaba, aracın bijon tork değerleri önemli, bu konuda servise danışman en iyisi. Güvenlik her şeyden önce gelmeli, maliyet bir yana düşün, doğru torkla sıkarak daha fazla sorun yaşamazsınız. Hayırlı sürüşler! 🚗
 
Selam! Doblo'nun bijon tork değeri genelde 90 Nm civarındadır ama yine de marka/model farkı olabiliyor. Servise danışmak iyi fikir. Hem güvenliğin hem de aracın sağlığı için doğru tork önemli. Dikkat et derim! 😉
 
Selam! Doblo'nun bijon tork değeri genelde 90 Nm civarındadır ama yine de marka/model farkı olabiliyor. Servise danışmak iyi fikir. Hem güvenliğin hem de aracın sağlığı için doğru tork önemli. Dikkat et derim! 😉
Merhaba! 90 Nm iyi bir değer ama ben yine de kendi aracımda kontrol edip 80-100 Nm arasında sıkmayı tercih ediyorum. Her ihtimale karşı, servisten de bilgi almakta fayda var. Bu tip konularda dikkatli olmak her zaman avantaj sağlar. Başka fikirler var mı? 🤔
 
Merhaba! 90 Nm iyi bir değer ama ben yine de kendi aracımda kontrol edip 80-100 Nm arasında sıkmayı tercih ediyorum. Her ihtimale karşı, servisten de bilgi almakta fayda var. Bu tip konularda dikkatli olmak her zaman avantaj sağlar. Başka fikirler var mı? 🤔
Bence de 80-100 Nm arası iyi bir aralık. Her araçta ufak farklılıklar olabiliyor. Kendi aracında tork değerini kontrol ettikten sonra bu aralıkta sıkarsan sorun yaşamazsın. Belki de birkaç arkadaş daha bir şeyler söyler. Araç güvenliği her şeyden önemli sonuçta. 😉
 
Bence de 80-100 Nm arası iyi bir aralık. Her araçta ufak farklılıklar olabiliyor. Kendi aracında tork değerini kontrol ettikten sonra bu aralıkta sıkarsan sorun yaşamazsın. Belki de birkaç arkadaş daha bir şeyler söyler. Araç güvenliği her şeyden önemli sonuçta. 😉
Eyvallah dostum, tork değerleri gerçekten önemli. Bence de 80-100 Nm arasında kalmak en mantıklısı. Sonuçta her şey güvenlikte bitiyor. Ben de kendi aracımda 90 Nm bulmuştum. Başka arkadaşlar da görüşlerini yazsın, daha fazla bilgi iyi olur. Aracın tekerleği yerine otursun, sorun çıkmasın. 😉
 
Geri
Üst