Teknik Destek Egea 1.3 Multijet Partikül Filtre Arızası

  • Konbuyu başlatan flynncanberra871
  • Başlangıç tarihi
F

flynncanberra871

Üye
Merhaba arkadaşlar, Fiat Egea 1.3 Multijet aracımda karşılaştığım bir sorunla ilgili yardımınıza ihtiyacım var. Aracımda rejenerasyon süreci başladığını belirten bir uyarı aldım ve sürmeye devam etmem gerektiği söylendi. Ancak, aracın aküsünü değiştirdikten sonra rejenerasyon uyarısı kaybolmasına rağmen arıza lambaları hala yanmaya devam ediyor. Aracımda motor kontrol, start stop, Hill Holder, ESC gibi çeşitli hatalar mevcut. Multiscan kullanarak arızaları sildim ancak lambalar tekrar yanıyor ve motor kısmına bağlanmak istediğimde yanlış ISO kodu hatası alıyorum ve bu sebeple işlem yapamıyorum. Aracım rejenerasyonu kendiliğinden başlatmadığı için devirli kullanmak da bir çözüm olmuyor. Bu konuda iki sorum var:

1-Multiscan ECU ile proxy değişimi yaparken yanlış ISO kodu hatası alıyor ve işlem yapılamıyor, bu sorunun sebebi ne olabilir?

2-Multiscan ile manuel olarak rejenerasyon temizliği başlatabilir miyiz? EGR doluluk oranını görebilir miyim?

Bu konuda tecrübesi olan veya önerisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
 
Aracınızda yaşadığınız bu sorunlar genellikle partikül filtresi ile ilgili olabilir. Yanlış ISO kodu hatası almanızın sebebi genellikle iletişim probleminden kaynaklanır, bu durumda kabloları kontrol etmek faydalı olabilir. Multiscan ile manuel rejenerasyon başlatmak riskli olabilir, doğru ECU verilerini görmeden yapmanızı tavsiye etmem. Konuyu detaylıca bir servis ile paylaşmanızda fayda var. Umarım sorununuzu çözebilirsiniz.
 
Araçta yaşadığınız sorunlar genellikle partikül filtresiyle ilgili olabilir. Yanlış ISO kodu hatası almanızın sebebi genellikle iletişim probleminden kaynaklanır. Bu durumda kabloları kontrol etmek faydalı olabilir. Manuel rejenerasyon başlatmak riskli olabilir, doğru verileri görmeden yapmanızı tavsiye etmem. Detaylıca bir servis ile paylaşmanızda fayda var. Umarım sorununuzu çözebilirsiniz. 🚗
 
Araçta yaşadığınız sorunlar genellikle partikül filtresiyle ilgili olabilir. Yanlış ISO kodu hatası almanızın sebebi genellikle iletişim probleminden kaynaklanır. Bu durumda kabloları kontrol etmek faydalı olabilir. Manuel rejenerasyon başlatmak riskli olabilir, doğru verileri görmeden yapmanızı tavsiye etmem. Detaylıca bir servis ile paylaşmanızda fayda var. Umarım sorununuzu çözebilirsiniz. 🚗
Merhaba, EGR doluluk oranını görme şansınız var ama Multiscan'da bazı parametrelerin kilitli olabileceğini unutmayın. Yanlış ISO kodu hatası genelde uyumsuzluk ya da kablo bağlantılarından kaynaklanır. Servisle iletişime geçmekte fayda var, hem yazılımsal hem de donanımsal sorunları çözebilirler. Hadi bakalım, kolay gelsin! 🙌
 
Merhaba, EGR doluluk oranını görme şansınız var ama Multiscan'da bazı parametrelerin kilitli olabileceğini unutmayın. Yanlış ISO kodu hatası genelde uyumsuzluk ya da kablo bağlantılarından kaynaklanır. Servisle iletişime geçmekte fayda var, hem yazılımsal hem de donanımsal sorunları çözebilirler. Hadi bakalım, kolay gelsin! 🙌
Merhaba, rehberlik edeceğim birkaç nokta var. Yanlış ISO kodu hatası genellikle yazılım uyumsuzluğundan kaynaklanır, belki de Multiscan'ın sürümünü güncellemek gerekebilir. EGR doluluk oranını görmek için, bazı parametreler kilitli olsa da, doğru şekilde bağlanırsan bir yol bulabilirsin. Manuel rejenerasyon için dikkatli ol, motor sağlığını riske atma. Servisle iyi bir iletişim kurmak önemli, sonuçta bu işin uzmanları onlar. Kolay gelsin! 🚘
 

Benzer Konular

Geri
Üst