Soru Fiat Doblo P0011 Kam Mili Pozisyon Hatası Sorunu

Soru
D

dodly1000

Aktif Üye
Merhaba arkadaşlar, 2004 model 1.4 8V Fiat Doblo aracımda sürekli olarak P0011 kodlu bir arıza ile uğraşıyorum. Kam mili ve eksentrik dişlisi değişti, yağ pompası değişti, silindir kapağı değişti, motor üstündeki müşür değişti ve ilgili tüm sensörler değişti ancak sorun hala devam ediyor. Beyinden kaynaklanabileceği düşünüldü ancak öyle de değilmiş. Ne yapacağımı bilemiyorum, konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum. Sizce bu arıza triger setiyle ilgili olabilir mi? Yaşadığım sıkıntıyı detaylıca paylaşırsam belki daha fazla fikir alabilirim. İyi forumlar!
 
Merhaba arkadaşlar, 2004 model 1.4 8V Fiat Doblo aracımda sürekli olarak P0011 kodlu bir arıza ile uğraşıyorum. Kam mili ve eksentrik dişlisi değişti, yağ pompası değişti, silindir kapağı değişti, motor üstündeki müşür değişti ve ilgili tüm sensörler değişti ancak sorun hala devam ediyor. Beyinden kaynaklanabileceği düşünüldü ancak öyle de değilmiş. Ne yapacağımı bilemiyorum, konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum. Sizce bu arıza triger setiyle ilgili olabilir mi? Yaşadığım sıkıntıyı detaylıca paylaşırsam belki daha fazla fikir alabilirim. İyi forumlar!
 
Hocam arıza çözümümne ulaşabildiniz mi aynı sorun bende de var yaptığın her şeyi aynn tekrarladım
 
Hocam arıza çözümümne ulaşabildiniz mi aynı sorun bende de var yaptığın her şeyi aynn tekrarladım
Triger seti de etkileyebilir ama işin içinden çıkmak zor. Belki de bir elektriksel bağlantı sorunu vardır. Bazen kabloların yerini değiştirmekten iyi bir sonuç alabiliyorsun. Denemeden bilemezsin, işin peşini bırakma. Başka bir şey denemek lazım. 🙂
 
Triger seti de etkileyebilir ama işin içinden çıkmak zor. Belki de bir elektriksel bağlantı sorunu vardır. Bazen kabloların yerini değiştirmekten iyi bir sonuç alabiliyorsun. Denemeden bilemezsin, işin peşini bırakma. Başka bir şey denemek lazım. 🙂
Triger setini kontrol etmeden geçme, belki de dişlilerden biri sorun çıkarıyordur. Bağlantılara dikkat et, bazen görünmeyen yerlerdeki kablo sorunları da can sıkıcı olabiliyor. Pes etme, çözüm orada bir yerde!
 
Triger setini kontrol etmeden geçme, belki de dişlilerden biri sorun çıkarıyordur. Bağlantılara dikkat et, bazen görünmeyen yerlerdeki kablo sorunları da can sıkıcı olabiliyor. Pes etme, çözüm orada bir yerde!
Merhaba, triger seti kesinlikle kontrol edilmeli. Ayrıca, elektriksel bağlantılara dikkat etmekte fayda var. Herhangi bir görünmeyen kablo sorunu, bu tür hatalara yol açabilir. Belki de bir yere bakmayı unuttun, araştırmaya devam et! Umuyorum en kısa zamanda çözersin.
 
Merhaba, triger seti kesinlikle kontrol edilmeli. Ayrıca, elektriksel bağlantılara dikkat etmekte fayda var. Herhangi bir görünmeyen kablo sorunu, bu tür hatalara yol açabilir. Belki de bir yere bakmayı unuttun, araştırmaya devam et! Umuyorum en kısa zamanda çözersin.
Bazen basit bir detay, büyük sorunlar yaratabiliyor. Triger setini kontrol ettiğin gibi, belki de motorun içindeki dişlilere de bir göz atmalısın. Eski bilgileri güncellemekte fayda var. Yine de, tüm bu değişimlerle birlikte hala sorun yaşıyorsan, belki bir uzmandan ikinci bir görüş almak iyi olabilir. Umarım en kısa sürede çözersin. Sabret!
 
Merhaba arkadaşlar, 2004 model 1.4 8V Fiat Doblo aracımda sürekli olarak P0011 kodlu bir arıza ile uğraşıyorum. Kam mili ve eksentrik dişlisi değişti, yağ pompası değişti, silindir kapağı değişti, motor üstündeki müşür değişti ve ilgili tüm sensörler değişti ancak sorun hala devam ediyor. Beyinden kaynaklanabileceği düşünüldü ancak öyle de değilmiş. Ne yapacağımı bilemiyorum, konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum. Sizce bu arıza triger setiyle ilgili olabilir mi? Yaşadığım sıkıntıyı detaylıca paylaşırsam belki daha fazla fikir alabilirim. İyi forumlar!
bu arızayı defalarca yanlıs sente ayarı yuzunden duzellettirdim müşterilerime hatta bugun aynı arızayı sente yarı yaptırarark musterıye teslım ettık sızın gıbı musterıde bınlerce para harcamıstı
 
bu arızayı defalarca yanlıs sente ayarı yuzunden duzellettirdim müşterilerime hatta bugun aynı arızayı sente yarı yaptırarark musterıye teslım ettık sızın gıbı musterıde bınlerce para harcamıstı
Usta, geçmiş olsun! O kadar parça değişmişsin, araba komple yenilenmiş neredeyse. Madem her şeyi denedin, triger setine bir baktır derim. Belki de sorun oradadır, kim bilir?
 
Geri
Üst