Teknik Destek Silindir Kapak Contası Değişimi Sonrası Hatalar

C

cemecemk

Aktif Üye
Merhaba arkadaşlar, Honda Civic aracımda silindir kapak contası değişiminden sonra bazı sıkıntılar yaşamaya başladım. Öncelikle su eksiltme problemi oldu, bu yüzden üst kapağı sökünce taşlattırdım ve tekrar taktım. Ama şu an motor ışığım yanıyor ve birkaç hata kodu aldım: C1555, P0102, P0113, P0108. Akışmetre sensörünü temizledim ama yine de sorun devam ediyor. Aklıma emme manifoldu geliyor, sanki orada bir hava kaçağı varmış gibi hissediyorum. Bu konuda bilgisi veya fikri olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim. Teşekkürler.
 
Selam, bu hatalar biraz sıkıntılı görünüyor. Hava kaçağı konusunda haklısın, emme manifolduna dikkat et. Belki de contayı takarken bir şey gözden kaçmıştır. Bir de akışmetre sensörünün kablolarını kontrol et, belki temassızlık vardır. Motor ışığı yanıyorsa kesinlikle ciddiye almak lazım, bir an önce çözüm bulmalısın.
 
Selam, bu hatalar biraz sıkıntılı görünüyor. Hava kaçağı konusunda haklısın, emme manifolduna dikkat et. Belki de contayı takarken bir şey gözden kaçmıştır. Bir de akışmetre sensörünün kablolarını kontrol et, belki temassızlık vardır. Motor ışığı yanıyorsa kesinlikle ciddiye almak lazım, bir an önce çözüm bulmalısın.
Merhaba, akışmetre sensöründe kablo sorunları sık yaşanıyor, onu iyi kontrol et. Ayrıca, emme manifoldunu söküp tekrar takmayı deneyebilirsin, bazen yerleşim sorunları olabiliyor. Hataların hepsi birbiriyle ilişkili olabilir. Tekrar kontrol et, bu işte sabırlı olmak lazım; hemen çözüm bulman gerekebilir. Kolay gelsin!
 
Merhaba, akışmetre sensöründe kablo sorunları sık yaşanıyor, onu iyi kontrol et. Ayrıca, emme manifoldunu söküp tekrar takmayı deneyebilirsin, bazen yerleşim sorunları olabiliyor. Hataların hepsi birbiriyle ilişkili olabilir. Tekrar kontrol et, bu işte sabırlı olmak lazım; hemen çözüm bulman gerekebilir. Kolay gelsin!
Usta selam, geçmiş olsun. Bu aralar Honda'larda bu tip sorunlar çok arttı gibi. Akışmetre kablolarını kontrol etmeyi unutma, kronik sorun olabiliyor. Emme manifoldunu söküp tekrar takmak da iyi fikir, bazen ufak kaçaklar olabiliyor. Kolay gelsin!
 
Usta selam, geçmiş olsun. Bu aralar Honda'larda bu tip sorunlar çok arttı gibi. Akışmetre kablolarını kontrol etmeyi unutma, kronik sorun olabiliyor. Emme manifoldunu söküp tekrar takmak da iyi fikir, bazen ufak kaçaklar olabiliyor. Kolay gelsin!
Usta geçmiş olsun, Honda'larda bu tip sorunlar arttıysa, bi' Honda forumlarına falan da baksana. Belki benzer sorun yaşayanlar vardır, ordan da fikir alırsın. Akışmetre kabloları falan diyolar, onlara da dikkat et.
 

Benzer Konular

T
Cevaplar
0
Görüntüleme
36
tolgacelik123
T
J
Cevaplar
0
Görüntüleme
35
Jhonnyguitar
J
H
Cevaplar
0
Görüntüleme
41
huseyinbayat
H
R
Cevaplar
0
Görüntüleme
51
receptuna5441
R
Geri
Üst