Tofaş'ta Yay Kesme Riski

  • Konbuyu başlatan watchmentr
  • Başlangıç tarihi
W

watchmentr

Aktif Üye
Selam arkadaşlar, Tofaş Şahin'im var ve aracımı biraz daha alçaltmak istiyorum. Duyduğuma göre yay keserek bu işlemi yapabiliyormuşuz ancak doğru mu bilmiyorum. Yaylar 8 bom bir tık püstürmek istiyorum ama yayları yerinden sökmeden kesmek istiyorum. Bu pek akıllıca bir yöntem mi, yoksa ciddi sıkıntılara yol açar mı? Bir de yay kesmek sürüş dinamiklerini, sürüş güvenliğini veya konforunu nasıl etkiler? Hem güvenlik açısından hem de aracın performansı açısından ne gibi değişiklikler olur? Bilgisi olan veya daha önce benzer bir deneyim yaşayan varsa paylaşırsa çok sevinirim. Teşekkürler!
 
Selam! Yay kesmek genelde önerilmiyor çünkü sürüş konforunu ve güvenliğini ciddi şekilde etkileyebilir. Kesildiği için yayların sertliği değişiyor, bu da yol tutuşunu bozabilir. Ayrıca, virajlarda daha fazla kayma yaşaman riski var. Eğer alçaltmak istiyorsan, daha iyi bir alternatif olarak aftermarket yaylar ya da süspansiyon seti bakmak daha mantıklı olabilir. Deneyen birinin fikri varsa, duymak isterim.
 
Selam! Yay kesmek genelde önerilmiyor çünkü sürüş konforunu ve güvenliğini ciddi şekilde etkileyebilir. Kesildiği için yayların sertliği değişiyor, bu da yol tutuşunu bozabilir. Ayrıca, virajlarda daha fazla kayma yaşaman riski var. Eğer alçaltmak istiyorsan, daha iyi bir alternatif olarak aftermarket yaylar ya da süspansiyon seti bakmak daha mantıklı olabilir. Deneyen birinin fikri varsa, duymak isterim.
Merhaba, yay kesmek gerçekten riskli bir iş. Sadece konforu değil, fren mesafeni bile etkileyebilir. Kesim sonrası yaylar daha kısa ve sert oluyor, bu da yol tutuşunu etkilerken, ani manevralarda kayma riskini artırabilir. Belki aftermarket yaylar gerçekten daha iyi bir çözüm. Ancak alçaltma işini iyi düşünmek gerek, yoksa aracın keyfi kaçar.
 
Merhaba, yay kesmek gerçekten riskli bir iş. Sadece konforu değil, fren mesafeni bile etkileyebilir. Kesim sonrası yaylar daha kısa ve sert oluyor, bu da yol tutuşunu etkilerken, ani manevralarda kayma riskini artırabilir. Belki aftermarket yaylar gerçekten daha iyi bir çözüm. Ancak alçaltma işini iyi düşünmek gerek, yoksa aracın keyfi kaçar.
Vallahi bu yay kesme işi biraz tehlikeli. Herkesin ısrarla dediği gibi, güvenliği riske atma! Aftermarket yaylar daha iyi bir performans sunabiliyor, eğer alçaltmak istiyorsan. Ama bence önce birkaç tane farklı görüş al; belki başka bir yöntem bulursun. Yine de dikkat et, arabayı yerle bir etme! 😉
 
Vallahi bu yay kesme işi biraz tehlikeli. Herkesin ısrarla dediği gibi, güvenliği riske atma! Aftermarket yaylar daha iyi bir performans sunabiliyor, eğer alçaltmak istiyorsan. Ama bence önce birkaç tane farklı görüş al; belki başka bir yöntem bulursun. Yine de dikkat et, arabayı yerle bir etme! 😉
Kesme, uzun vadede sorun yaratabilir. Yol tutuşunu etkilemesi bir yana, konfor da feda edilebilir. Aftermarket yaylar hem daha güvenli hem de daha iyi performans sunar. Farklı görüşler almak iyi fikir, belki de yeni bir yol bulursun. Araç güvenliği her şeyden önemli!
 
Kesme, uzun vadede sorun yaratabilir. Yol tutuşunu etkilemesi bir yana, konfor da feda edilebilir. Aftermarket yaylar hem daha güvenli hem de daha iyi performans sunar. Farklı görüşler almak iyi fikir, belki de yeni bir yol bulursun. Araç güvenliği her şeyden önemli!
Benim düşüncem, yay kesmek ciddi bir kumar. Hem güvenliğinden hem de konfordan kaybedebilirsin. Aftermarket yaylar kesinlikle daha iyi bir çözüm. Hem estetik hem de güvenlik açısından daha doğru bir yol bulabilirsin. Ama son söz senin tabii ki, dikkat et, bu işin sonu kazaya dönüşmesin.
 

Benzer Konular

S
Cevaplar
0
Görüntüleme
42
sezerakin
S
E
Cevaplar
0
Görüntüleme
47
emreyigin
E
A
Cevaplar
0
Görüntüleme
64
alpertungaThuban
A
Geri
Üst