D
darkdays016
Üye
Arkadaşlar, Dacia ailesinin özellikle ülkemizdeki yükselişine dair ilginç bir haberle geldim. Bildiğiniz gibi 2004'te Logan'la başlayıp, 2010'da Duster ile devam eden Dacia yolculuğu, fiyat/performans ürünleriyle dikkat çekiyor. Gelen bilgilere göre 2010 yılında piyasaya sürülen Duster, Dacia markasının geleceğini şekillendiren ikinci büyük model olarak lanse edildi. Ve işin en çarpıcı kısmı, Türkiye'nin Dacia Duster satışlarında dünya genelinde en çok satan dördüncü ülke konumunda olması. Bu, hem Dacia'nın ülkemizde ne kadar sevildiğini hem de Duster'ın erişilebilir fiyatı ve sunduğu özelliklerle Türk halkının beğenisini nasıl kazandığını gösteriyor. Sizce bu başarının arkasında en büyük etken ne? Fiyat mı, yoksa aracın sunduğu özellikler mi? Ya da Dacia'nın Türkiye'deki pazarlama stratejileri mi? Fikirlerinizi merak ediyorum.